Bestellen & Betalen
BETALEN
Er zijn 4 betaalmethoden waaruit je kunt kiezen:
- Bankbetaling via IDEAL (gratis)
- Betalen met de Gall & Gall cadeaukaart
- Achteraf betalen (Klarna) (+ €1,95)
- Betalen met creditcard met VISA of Master Card.
De factuur wordt per mail verstuurd op het moment dat je de bestelling plaatst.
Je kunt je de kortingscode invullen bij het afrekenen in het veld waar staat “couponcode”.
Druk dan op “Voucher toevoegen”
Bij alle getoonde producten worden de prijzen inclusief BTW weergegeven
BESTELLEN
Om een bestelling te plaatsen kan je onderstaande stappen volgen;
- zoek jouw favoriete artikel door deze in de zoekbalk in te voeren of te navigeren door het assortiment
- klik op het product van jouw keuze. Vervolgens vind je de productinformatie
- om het artikel in de winkelwagen te plaatsen, klik je op “artikel toevoegen” wil je een product verwijderen? Klik op het winkelwagentje en dan op ‘verwijder x’ bij het artikel
- ga naar de winkelwagen door rechts bovenaan op het icoontje te klikken of na het toevoegen van een artikel op ‘naar winkelwagen’ te klikken
- heb je alle artikelen in de winkelwagen en heb je eventuele kortingscodes ingevoerd dan klik je op ‘naar de kassa’
- vul je emailadres in om in te loggen of als gast af te rekenen
- geef aan of je de bestelling in de winkel of op een huisadres wil laten leveren en wanneer
- klik op ‘doorgaan’ om naar de betaalpagina te gaan.
Het is niet mogelijk om jouw bestelling te annuleren nadat deze is bevestigd (ontvangst bestelbevestiging via email). In uitzonderlijke gevallen kan annuleren nog wel door op de dag voor levering contact op te nemen met shop@wineunplugged.nl of op nummer +31 (0)626300394.
Ja, dit kan door uw bedrijfsnaam toe te voegen bij het uitchecken.
Voor bestellingen onder de 70 Euro worden 7,95 Euro verzendkosten berekend.
GARANTIE
KLACHTEN
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u op verschillende
manieren contact met ons opnemen:
- U kunt ons bellen of appen op nummer +31626300394
- U kunt contact opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen
na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met
de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan
de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform
(https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
GESCHILLENCOMMISSIE THUISWINKEL.ORG
VERZENDING & BEZORGING
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
VERZENDING EN BEZORGING
De verkoop van alcohol is enkel toegestaan aan meerderjarigen. Bij de bezorging wordt om leeftijdscontrole gevraagd.