Gratis retourneren in de winkel
Bestellingen worden binnen 3 werkdagen verzonden
Gratis verzending bij bestellingen boven de 60 Euro

Bestellen & Betalen

BETALEN

Uit welke betaalmethode kan ik kiezen?

Er zijn 4 betaalmethoden waaruit je kunt kiezen:

  1. Bankbetaling via IDEAL (gratis)
  2. Een Wine Unplugged waardebon of kortings coupon
  3. Achteraf betalen (Klarna) (+ €1,95)
  4. Betalen met creditcard met VISA of Master Card.

Ontvangt ik een factuur van de bestelling?

De factuur wordt per mail verstuurd op het moment dat je de  bestelling plaatst.

Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken?

Je kunt je de kortingscode invullen bij het afrekenen in het veld waar staat “couponcode”.

Druk dan op “Voucher toevoegen”

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Bij alle getoonde producten worden de prijzen inclusief BTW weergegeven

BESTELLEN

Hoe plaats ik een bestelling?

Om een bestelling te plaatsen kan je onderstaande stappen volgen;

  1. zoek jouw favoriete artikel door deze in de zoekbalk in te voeren of te navigeren door het assortiment
  2. klik op het product van jouw keuze. Vervolgens vind je de productinformatie
  3. om het artikel in de winkelwagen te plaatsen, klik je op “artikel toevoegen” wil je een product verwijderen? Klik op het winkelwagentje en dan op ‘verwijder x’ bij het artikel
  1. ga naar de winkelwagen door rechts bovenaan op het icoontje te klikken of na het toevoegen van een artikel op ‘naar winkelwagen’ te klikken
  2. heb je alle artikelen in de winkelwagen en heb je eventuele kortingscodes ingevoerd dan klik je op ‘naar de kassa’
  3. vul je emailadres in om in te loggen of als gast af te rekenen
  4. geef aan of je de bestelling in de winkel of op een huisadres wil laten leveren en wanneer
  5. klik op ‘doorgaan’ om naar de betaalpagina te gaan.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Het is niet mogelijk om jouw bestelling te annuleren nadat deze is bevestigd (ontvangst bestelbevestiging via email). In uitzonderlijke gevallen kan annuleren nog wel door op de dag voor levering contact op te nemen met shop@wineunplugged.nl of op nummer +31 (0)626300394.

Kan ik online zakelijk wijn bestellen?

Ja, dit kan door uw bedrijfsnaam toe te voegen bij het uitchecken.

Zijn er verzendkosten?

Voor bestellingen onder de 70 Euro worden 7,95 Euro verzendkosten berekend.

GARANTIE

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil
zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid
van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze
garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

KLACHTEN

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u op verschillende
manieren contact met ons opnemen:

  1. U kunt ons bellen of appen op nummer  +31626300394
  2. U kunt contact opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen
    na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met
    de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan
    de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform
    (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

GESCHILLENCOMMISSIE THUISWINKEL.ORG

VERZENDING & BEZORGING

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

VERZENDING EN BEZORGING

De pakketten worden verstuurd via DPD Vinologix. Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 2 werkdagen te versturen. Nadat uw bestelling is verstuurd ontvangt u een track&trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen.

De verkoop van alcohol is enkel toegestaan aan meerderjarigen. Bij de bezorging wordt om leeftijdscontrole gevraagd.

Chat openen
1
Wine Unplugged
Hallo 👋
Welkom bij Wine Unplugged
Kunnen we je helpen?